11-1-2018 

Smienk Trapliften gecertificeerd.

Stichting Keurmerk Senioren Belangen mag sinds deze januari 2018 Smienk Trapliften uit Nunspeet tot haar keurmerkhouders rekenen. Smienk Trapliften levert trapliften, maar op zo’n wijze dat iedereen een betaalbare en duurzame oplossing krijgt, zodat ouderen en minder validen veilig kunnen blijven wonen in hun vertrouwde omgeving.

In 2012 begreep Erik Smienk, destijds adviseur bij een Nederlandse trapliftleverancier, dat de markt van trapliften moest veranderen. In zijn werk kwam hij schrijnende gevallen tegen van ouderen die onvoldoende budget hadden voor een nieuwe traplift, terwijl nog goedwerkende trapliften zomaar weggegooid werden als iemand niet meer zelfstandig thuis kon wonen.

“Bij Smienk trapliften weten we alles over trapliften. We weten als geen ander wat het verschil is tussen de diverse merken, begrijpen de verschillende mechanieken, hebben verstand van de technische specificaties, weten alles over zitcomfort en maken een nauwkeurige afweging tussen kwaliteit en prijs. Maar het meest belangrijke is dat we betrouwbaar zijn, eerlijk zaken doen, veilige producten leveren, deskundig zijn, correct communiceren en daardoor ouderen ontlasten bij de aanschaf van een traplift, maar ook bijvoorbeeld hun kinderen ontzorgen in dit proces”, aldus Clemens Kardol, commercieel directeur en mede-eigenaar bij Smienk Trapliften..

15-1-2018

 

De Woningwachter gecertificeerd.

 

Stichting Keurmerk Senioren Belangen mag De Woningwachter uit Rotterdam tot haar keurmerkhouder rekenen. De Woningwachter voert alle werkzaamheden in en rondom de woning uit; van een schilderij ophangen tot aan een grote verbouwing en van onderhouds-werkzaamheden tot aan het oplossen van problemen. Zij doen dit door het inzetten van ruim 250 vakmensen, die dag en nacht voor senioren klaar staan onder 1 telefoonnummer 0800-1025. Dit zijn uitvoerende partners die streng geselecteerd zijn op kwaliteit en persoonlijke service. De eisen zijn hoog, omdat De Woningwachter vertrouwen, eerlijkheid en kwaliteit van werk hoog in het vaandel heeft staan. 

Al in 2012 bundelden Romano de Ruit en Kees van Luik, die samen de directie vormen, hun krachten om gezamenlijk een nieuw concept te ontwikkelen om ouderen  te ontzorgen op service- en onderhoudsniveau. De Ruit: “Wij vonden dat ouderen regelmatig geen goede service, advies en onderhoud kregen als het ging om hun eigen (t)huis. Daar wilden we verandering in brengen. En dat is wel gelukt, mag ik zeggen”. Inmiddels is De Woningwachter uitgegroeid tot een fullservice organisatie met een landelijke dekking. Een eerlijke prijs-kwaliteit verhouding, een transparante werkwijze en de persoonlijke benadering van senioren maakt De Woningwachter succesvol.

21-4-2017

Willem Reimers ambassadeur voor Keurmerk Senior-OK

Nieuw keurmerk draagt bij aan het langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen van ouderen.

BERKEL EN RODENRIJS – Stichting Keurmerk Senioren Belangen mag sinds deze week Reimers (69) tot haar ambassadeur rekenen. Reimers is bij het grote publiek bekend als Nederlands hotelier bij diverse televisieprogramma’s en weet als geen ander hoe belangrijk kwaliteit van dienstverlening is. Als veelgevraagd spreker over onderwerpen als service management en klantgerichtheid en door zijn jarenlange ervaring in de hotellerie is Reimers gepokt en gemazeld en wordt hij gezien als de autoriteit op het gebied van hoogstaande dienstverlening aan klanten.

Als ambassadeur van de Stichting draagt Reimers het Keurmerk Senior-OK een warm hart toe. Reimers: “Over het algemeen zijn senioren niet zo mondig zoals de generatie van mijn eigen kinderen. Er zijn bedrijven en organisaties die helaas nog wel eens misbruik maken van deze grote groep mensen in Nederland. Ieder week staan er wel voorbeelden hiervan in de media. Bedrijven die het Keurmerk Senior-OK hebben, die begrijpen wat ouderen nodig hebben en zijn gecontroleerd.” 

Het moeten ondertekenen van de gedragscode die bij het Keurmerk Senior-OK hoort vindt Reimers een goede zaak. “Dit maakt dat bedrijven en organisaties na moeten denken over hun manier van zaken doen met senioren en scheidt de ‘good guys’ van de ‘bad guys’. 100% garantie dat er nooit meer iets vervelends gebeurd krijg je niet, maar het Keurmerklogo biedt ouderen wel een makkelijke herkenning voor vertrouwd zaken doen.”

Recent mocht de Stichting nog een nieuwe keurmerkhouder certificeren. Asselbergs & Klinkhamer uit Etten-Leur mag zich sinds kort keurmerkhouder noemen. “Wij hoorden op de 50Plusbeurs in Utrecht voor het eerst over de Stichting en het Keurmerk. In onze branche neemt helaas niet ieder advocatenkantoor het zo nauw met de manier waarop omgegaan wordt met senioren. Met het Keurmerk laten wij aan onze seniore klanten zien dat wij weten wat zij nodig hebben en hen als zodanig respecteren”, aldus Margot de Wit, advocaat bij het kantoor.

23-12-2016

Nieuwe Keurmerkhouder: Aldenhuijsen comfortbedden en slaapkamers

Aldenhuijsen comfortbedden en slaapkamers officieel keurmerkhouder.

Tijdens de feestelijke opening van de nieuwe Flagshipstore van Luxebedden.nl in het winkelcentrum van Villa Arena in Amsterdam is donderdag 22 december officieel het Keurmerk Senior-OK uitgereikt.

Naast dè grootste webshop met duizenden topmerken op slaapgebied, heeft Luxebedden ook 8 winkels verspreid over Nederland, waaronder in Uden, Breda, Emmen, Weert, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Weil am Rhein. 


Het bedrijf onderscheidt zich op diverse onderdelen als het specifiek gaat om de dienstverlening richting senioren;

- Gratis bezorging en gratis montage bij een bestelling van € 35,- of hoger
- Geen aanbetalingsverplichting
- 90 dagen omruilgarantie op matrassen
- Gratis hulplijn voor advies via 0800 - 589 3233
- zeer deskundig en professioneel advies
- uitstekende nazorg en service
- een zeer uitgebreid assortiment bedden & accessoires
- complete inrichting van slaapkamers (meubelen en inbouwkasten e.d.)

Wilt u direct doorklikken naar de collectie seniorenbedden, dat kan via deze link: https://www.luxebedden.nl/alle-seniorenbedden

website: www.luxebedden.nl